Re: lug-bg: Azbuki

  • Subject: Re: lug-bg: Azbuki
  • From: tsvetin@xxxxxxxx (Tsvetin Vasilev)
  • Date: Wed, 11 Sep 2002 15:39:43 +0300

BIVOL BIVOL wrote:

> [...]
>http://www.linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=article&id=advices&key=339858987
> otidete i probvaite da go namerite pri polozhenie che znaete kakvo tarsite...
>oarvo e v sekcia articeles , votro e vdisno gore a ne pri articles..
>ako ne znaeh kkavo tarsia...
>Predstavete si neopitnia potrebitel...
>ideita MI E: bglinux  NE E velik..prosto se tolerira i novite potrebiteli sa
>mnaipulirani da go polzvat !
>NE  MOGA DA RAZBERA KAK MOJE DA BADEM TAKIVA BAIGANIOVCI DORI I V LINUXA.
>DORI MAKEDONCITE SA PO DOBRE OT NAS , A UJ SE IZHIVIAVAME KATO NACIA DALA EZIKA

Za ganiowci ... gowori samo za sebe si... teb nikoj ne te e sprial da
polzwash kakwoto si iskash nali?
Jawno bglinux na mnogo hora im wyrshi rabota, jawno ja wyrshi
po-uniwersalno ot kde i ne priemam argumenta che e standart kde,
za edni kde, za drugi gnome za treti xfce i t.n. /imash prawo na
izbor./. Na teb ti kazwat horata che raboti i da si prochetesh redme-to
ti pak go udriash na politika... Eto kato iskash nowite users da izbirat
kde... mi zaribiawaj poweche nowi useri, kakto kazah, napishi
Linux-BG-HOWTO i t.n., mezhdu drugoto, nachinite da se rusificira linux
winagi sa bili poweche ot edin... Taka che primeri za makedonci i drugi
ne wyrwi.
Abe towa si e zhiw flame