Re: lug-bg: Kak ne se atakuva mrezhata ot root-serveri (chetivo za kandidat hackeri i nerealizirani talanti v oblastta na IT)

  • Subject: Re: lug-bg: Kak ne se atakuva mrezhata ot root-serveri (chetivo za kandidat hackeri i nerealizirani talanti v oblastta na IT)
  • From: gf@xxxxxxxxxxx (Georgi Chobadzhiyski)
  • Date: Fri, 25 Oct 2002 08:55:58 +0200

Boris Jordanov wrote:

> [...]
> zaloznici!!! Tova e kachestvena promjana - "we're going global".
> Smjatam, che
> ako napravja prjaka analogia sushtoto shte zapochne da se sluchva i v
> online
> sveta. Dostup do podhodjashti instrumenti, anonimnost, niska IT
> kultura na
> _mnogo_ potrebiteli - kolko poveche izkushenia sa neobhodimi? Smjatam,
> che
> globalnata kriza v I-net tepurva predstoi, shte bude pochti
> nekontroliruem
> haos i shte prikluchi s _mnogo_ ogranichitelni zakoni, pravilnici i

Koito blagodarenie na masovoto izkglupiavane na sredniat internet
*potrebitel* pak niama da bydat spazvani. V internet prostranstvoto
si ima pravila (dori i da sa nepisani) Koito si misli che mozhe da gi
zaobikalia shte si nosi posledstviata :) Koeto mi napomni za edni
horica v Plovdiv koito si misleha che e mnogo dobra strategia da
spamvat horata...molia vi pratete mi pak poshtica da vidite kakvo
shte vi sluchi tozi pyt, hahahaha.

> 	Ochakvat ni i neshta kato zabavjane razvitietio na Linux naprimer
> (nali sme

Ne sam saglasen, ako sledish linux kernel mailing list-a shte vidish che
stava tochno obratnoto na tova koeto prorukuvash. Razrabotvaneto i
dobavianeto na novi features se uskoriava. I tova ne se dylzhi na
"enterprise" (lele kolko ne ia obicham tazi dumichka) pazarite.

> Linux grupa :) ). Trugvajki kum Enterprise pazarite standartiziraneto na
> distribuciite e neizbezno, nikoj goljam vendor njama da pravi 5 versii na
> softuera si za 5 distro-ta i po-losho (a moze bi ne) shte se nalozi
> zabavjane
> na releas-ite po pochti sushtata prichina - nikoj njama da si kupi
> software
> za 200K$ za linux primerno ako sushtestvuva riska sled upgrade na OS-a
> (kernel, glibc, neshto drugo) softuera kojto si e kupil da spre da
> raboti.

Koi go kara da se updeitva? Tuk e svobodniat sviat ne govorim za
Microsoft spored koito na wseki dve godinki triabva da si kupuvash
"noviat OS koito veche dori vari kafe" za da prodalzhish da rabotish.
Znam hora koito prodalzhavat da izpolzvat 2.0.39 i ne smiatat da
go smeniat skoro.

> Imam chuvstvoto, che RedHat sus Advanced server-a si trugvat natam - edna
> stable enterprise linia, _bavno_ vuzpriemashta novite neshta i edna
> po-dinamichna distribucia sus vsichko novo ...

Problem na RedHat, za ostanalite hora ima Slackware, Debian, Gentoo, etc.