Re: lug-bg: SSH

  • Subject: Re: lug-bg: SSH
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 25 Oct 2002 19:03:06 +0300

On 25 10 2002 17:56, Teodor Georgiev wrote:
> samia vypros pokazva i kolko sa seriozni tehnicheskite poznania na avtora.
>
> Terminal Services e korenno razlichen ot ssh protokol.
>
> i v sluchaq ti ne pravish sravnenie mezhdu dve OS, a mezhdu dva protokola
> (SSH i MS-RDP)

interesno 4e vyobste mu se otgovarq, pri takyv podhod na losho enforce-nat
request za reply ;-). kysmetliq e oba4e, bravo ;-)

ako tova e izkazano seriozno, to kato se poglednat gornite ti sentencij, edva
li nqkoj ste se trogne ot zaklu4enieto ti koe e seriozno i koe ne e ;-).
Vqrno e, ima fun, koeto ne e losho ;-).Vqrno e i 4e ne vsi4ki mogem da znaem
vsi4ko i za tova se pita kato zacikli 4ovek, no opitvajki se da trognesh s
gornoto ti "seriozno" zaklu4enie nqkoj kojto mozhe da ti otgovori i toj da se
izpribie da ti otgovarq na konkretniq vypros i da te ubezhdava kolko e
seriozen ili ne GNU/Linux prosto ne e efektiven podhoda ti na pitane...
Systo tolkowa efektiven bi bil i ako izlezesh s "Hey, Linux e super, cool,
zhestok, q mi kazhete kak da napravq tova i tova sega"..... Ami trudno ste
trognesh nqkoj s podoben podhod ;-)
oba4e ima nice users gledam,  4e vse pak ti otgovarqt. Lucky you !

hint hint: po princip (nqmam predvid teb) naglostta i bezhaberieto (ne kazvam
nali4ieto na tehni4eska gramotnost i unix guru experience) otblyskvat i se
gybi smisyla i zhelanieto da se otgovarq ... naj-mnogo da te ignorirat i
ostavqt v nevedenie ...

Tova e za postigane na po-golqma efektivnost pri pitane....

--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]