Re: lug-bg: SSH

  • Subject: Re: lug-bg: SSH
  • From: pmarkov@xxxxxxxx (Petar Markov)
  • Date: Fri, 25 Oct 2002 20:42:03 +0200

Blagodiaria na vsichki koito otdeliha vreme za da mi otgovoriat!

ega samo moga da kaja slednoto:
    - bezkaraino ste pravi che poslednoto izrechenie e ne prosto glupavo i
lisheno ot smisal  a i sam se chudia na sebe si kak vaobshte sam mogal da
satvoria podobno neshto! SAJALIAVAM!
No (predpolagam) na dosta ot vas sled dalag i napregnat den im se e
sluchvalo da izpusnat po niakoia bezmislica. SAJALIAVAM!!!
    - Ne sam iskal da privleka vnimanie s glupavi i smeshni sentencii.
    - Valentin Tzankov pita zashto mi e neobhodimo vsichko tova:
 Otgovariam - Iskam da se zakacha kam edna mashina, da pusna da se
izplaniava .. da go narechem obshto 'niakakva programa' - ne e vajno v
sluchaia kakva, i primerno prez 1 chas da se zakacham za da proveriavam
kakvo e povedenieto s tazi programa... Da priemem che 'tia' periodichno
generira niakakvi saobshtenia, no ne e udachen varianta da gi log-vam vav
fail koito da gledam. Nadiavam se da ste me razbrali. I primerno tazi
programa shte raboti sredno 20 chasa. No az ne moga da poddarjiam vrazkata
20 chasa... I porimerno na 10-tia chas kato se zakacha moga da vidia kakvo
stava.. i ako e vazniknal problem da predpriema niakakvi deistvia... Trudno
e da se predvidi kakvo tochno shte se sluchi  i kakvo tochno da se
predprieme za da se napishe vsichko tova vav skript... Za tova v tozi moment
si spomniam kak "vsichko tova" predstavliava gotovo reshenie v win2000. Tam
s pomoshta na terminalnia klient mojesh da napravish tochno tova koeto se
opoitah d vi obiania. Za tova citiran imenno terminala na win2000.
Predpolojih che e po-lesno za obisnenie i za razbirane....
Iasno e che Terminala i SSH za ralichni neshta - kakto pisa Teodor Georgiev.
V sluchaia az gledam na terminalnia client kato na sredstvo s koeto se
postiga celta. Samia klient moje da raboti s razlichna prenosna sreda za da
se postigne sigurnost. Pod SSH imah preedvid ne tolkova kriptirania
protokol, a client za SSH.
    - Veselin Kolev predlaga seminar - bih go sledil s interes.

bih dobavil samo - nov sam v user grupite i opredeleno namiram, che e dosta
po-trudno da napishesh tova koeto inache e lesno da obiasnish.
 Predpolagam che kolkoto i da se opitvam - shte se nameri niakoi koito da mi
dokaje che ne sam prav ili ne sam go napisal pravilno.

A sega neka ako ima niakoi, koito ima jelanie i me e razbral da se opita da
mi otgovori.
BLAGODARIA! :-)