Re: Re[4]: lug-bg: Linux, Novell and Dosemu

  • Subject: Re: Re[4]: lug-bg: Linux, Novell and Dosemu
  • From: ivo_linux@xxxxxxx ( )
  • Date: Fri, 8 Nov 2002 08:51:41 +0200

Íà 07 11 2002 16:51, âèå íàïèñàõòå:
> Moje i da si prav NO!
>
> Kakto kazah tova SAM GO PROCHEL! v net-a!
> Ne sam go rpavil!
>
> IMA OBACHE HORA KOITO SA GO PRAVILI I NAPISALI!!!!!!!!!
>
> Osven toia ima i mnoooogo drugi mail-listi na tema linux.... E, v edna ot
> tiah go pishe. Tarsi... cheti :))))
> Pishe kak se pravi.... iavno si ima nachin sledovatelno ne nujno da se
> obsajda dali moje ili ne moje :)))))
>
> Ne sam se zadalbochaval kak tochno stava.. user space ili ne... prekaleno
> bagavo znuchi za da go procheta do krai i da se napana da se setia kade sam
> go chel....

> [...]

Òîçè âàðèàíò íàèñòèíà ðàáîòè (ñ ISA NIC)! Ãðåøêàòà å ìîÿ - ãëóïàâî
íåäîãëåæäàíå ñ irq-òàòà.

Èçâèíÿâàì ñå çà èçëèøíèÿ øóì â ëèñòàòà.

Êîëêîòî äî DOSEMU è êèðèëèöàòà, ïðèëîæåíèÿòà è ò.í. - çàñåãà íà íåðåøèìè
ïðîáëåìè íå ñúì ñå íàòúêâàë, ñàìî äåòî DOSEMU ñúì ãî ïóñíàë ñ root
ïðèâèëåãèè. Òà DOS è Window$9x íàëè ñà ñ àíàëîãè÷íè ïðèâèëåãèè? À â
DOS-åìóëàöèÿòà íà WinNT ñðåùàì îïðåäåëåíî ïîâå÷å ïðîáëåìè!

Âñå ïàê, àêî íÿêîé å óñïÿë äà äîêàðà äðóãèÿ âàðèàíò - ñ packet interface ->
ODI driver - äî ñòàáèëíî ðàáîòîñïîñîáíî ñúñòîÿíèå (ïðè ìåíå êàêòî è äà ãî
ìú÷à, ñàìîïðîèçâîëíî ñè èçãúðìÿâà segfault ñëåä èçâåñòíî âðåìå idle - òîâà ãî
áÿõ ÷åë â ðàçíè faq), ùå å èíòåðåñíî äà ñïîäåëè îïèòà ñè...

--
Èâî Òà÷åâ
"ÅÑÊÎÐÒ" ÑÄ - êîìïþòúðåí ñåðâèç