Re: lug-bg: Driveri za modem

  • Subject: Re: lug-bg: Driveri za modem
  • From: donangel@xxxxxxxxxxx (Doncho Angelov)
  • Date: Thu, 09 Jan 2003 00:15:33 +0200

Wsyshnost, towa NE E modem kato modem.
Towa e t.nar. HCF WinModem...
Ako poglednesh pod Windows, shte widish, che towa e t.nar.
"communication device", koeto se razpoznawa ot BIOS-a kato niakyw
hardware - zaradi towa pod Linux ti trqbwa low-level driver, koito da
predstawi towa kato modem.

Ne iskam da te obezsyrchavam, no na wremeto az ne mozah da podkaram
podobno mente pod RH 6.2 ili 7.0 (ne pomnia tochno koi - bese otdawna).
Wyrnah go, doplatih si oshte tolkowa che i otgore, i si wzeh istinski
wynshen Acorp V90. Sywetwam te i ti da naprawish towa, no ako si gotow
za bitka, napisi sledtoto w Google i..... priiatno chetene: "+HCF +PCI
+Conexant +Linux". Nai-trudnoto tuka e problema, che pod Linux niamas
NET (zaradi modema).
Dawam ti niakoi ot linkite, koito mi izleznaha "ot raz":

BG Forum -
http://www.setcom.bg/news/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=1183

Linux drivers for Conexant? modem chipsets - http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/

http://www.modem-help.uklinux.net/chipsets.php?mid=122&nbd=1538

http://www.modem-help.co.uk/chips/conhcf.html

http://www.mandrake.com/en/archives/newbie/2002-11/msg02243.php

Mdaaa, bi sledwalo da niamas problemi, ama te chaka chetene :)

Pozdrawi!
D.
ðàé÷î wrote:

>zdraveite ... tolkova rovih po neta i pak ne mojah da na merq driveri za
>moq modem za Linux Mandrake 8.2 . a modema mi e:
>

>Conexant CXT 10B6 - HCF PCI Modem !
>

>ako moje da me opytite kam nqkva stranica ii molq vi da mi izpratite
>instrukcii kak da installiram driverite (zadaljitelno 4e sym novobranec)
>blagodarq vi mnogo ii do sledvashtiq pyt!

<HR>
<UL>
<LI>application/x-pkcs7-signature \\\\\\\\\ \\\\: smime.p7s
</UL>