lug-bg: Linux internet problem!Please help!

  • Subject: lug-bg: Linux internet problem!Please help!
  • From: febmas@xxxxxxx ()
  • Date: Fri, 10 Jan 2003 23:42:07 +0200 (EET)

  Zdraveite,

  Imam edin seriozen(seriozen moje bi zashtoto sam se opitvam

 da go razresha ot otdavna) problem i se obryshtam kym vas s

ogromna molba za pomosht.

   Mii.. problema e takyv - izpolzvam Mandrake Linux 8.1

 (imam i dr. distribucii, no za sega sym s tazi) i ne moga

 neshto da si pusna internet prez mandrake-to, po-to4no

 probvah s Kppp i posle s onezi scriptove ppp-on, ppp-off i

 ppp-on-dialer...no i s tqh ne stana (neznam, no problema

 moje da e i ot modema mi,a toi e: Conexant v9.2 56k Fax

 International CXT 10B6 - HCF PCI Modem, v windows 98 mi e na COM 3

 i se 4udq dali i v linux she e na ttyS2?(molq vi savetvaite me za
tova)).Opitah i da namerq driveri za nego no i taka ne ospqh da namerq
driveri...

   Ve4niq rezultat e: "Sorry, the modem is busy!" ili nesho takova!

   Ta molbata mi e slednata - da opishete kak moga da se

 vyrja kam neta prez linux-a iii ako shte mi trqbvat driveri

 da mi kajete ot kade da gi drypna i kak da gi instaliram

 (molq vi opishete neshtata po-podrobno :) zashtot sym

novobranec).

  Iskreno vi blagodarq predvaritelno,

  febmas!