Re: lug-bg: Linux internet problem!Please help!

  • Subject: Re: lug-bg: Linux internet problem!Please help!
  • From: donangel@xxxxxxxxxxx (Doncho Angelov)
  • Date: Sat, 11 Jan 2003 09:36:47 +0200

Zdrasti!
Ne znam otde si pisal towa message, ama izglezda kato razwalena pisesta
masina s 3 reda mezduredie. Kato izkliuchim trudnoto chetene, trqbwa da
ni doiziasnis slednite neshta:

1) Instaliral li si specialni driveri kym momenta? Shtoto Mandrake mai
ne instalira awtomatichno WinModem driverite. Towa twoito ne e istinski
modem, a hardueren device, koito pod Windows (sled instalaciia na
drivers) se predstawia kato modem. Istinskite modemi sa ustroistwa,
koito sa sposobni *sami* i bez driveri da komunikirat po standarted
modemski protocol...
2) Ako si instaliral driveri za modema - kakwo e polozenieto wyw
/var/log/messages sled kato se opitas da se wyrzes s Inet? Gledal li si?
3) Niama da e zle da attachnesh /proc/pci, /proc/ioports, /proc/devices,
za da widim ko staa s toz "modem" i dali imas drivers
4) Predi wreme bese pusnal tuk iskane za help za drivers za "modem"-a -
chete li otgoworite? Instalira li neshto? Instalaciiata uspesno li mina?

Tolkoz zasega - sys sigurnost sha ima poweche wyprosi, sled kato
otgoworis na tezi :). I za posledno - nedei razchita samo na grupata,
ami se bori i sam - t.e. ne spirai da chetesh i probwash.

Pozdrawi!
D.

ðàé÷î wrote:

>  Zdraveite,
>

>  Imam edin seriozen(seriozen moje bi zashtoto sam se opitvam
>

> da go razresha ot otdavna) problem i se obryshtam kym vas s
>

>ogromna molba za pomosht.
>

>   Mii.. problema e takyv - izpolzvam Mandrake Linux 8.1
>

> (imam i dr. distribucii, no za sega sym s tazi) i ne moga
>

> neshto da si pusna internet prez mandrake-to, po-to4no
>

> probvah s Kppp i posle s onezi scriptove ppp-on, ppp-off i
>

> ppp-on-dialer...no i s tqh ne stana (neznam, no problema
>

> moje da e i ot modema mi,a toi e: Conexant v9.2 56k Fax

> [...]

<HR>
<UL>
<LI>application/x-pkcs7-signature \\\\\\\\\ \\\\: smime.p7s
</UL>