Re: lug-bg: Linux internet problem!Please help!

  • Subject: Re: lug-bg: Linux internet problem!Please help!
  • From: Lupos@xxxxxxxxx (Lyubomir Babukchiev)
  • Date: Sat, 11 Jan 2003 15:34:07 +0200 (EET)

To driveri ima ama Ti maj ne chetesh kakvo ti se Otgovaria !?!

Biah ti dal link !!!
http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/hcf/downloads-mdk-x86.html

Tozi tvoia modem se vodi controllerless (shit) demek nito softueren nito
hardueren. Za nego izliazoha driveri minalata godina shtoto ot Conexant
reshiha da napishat naj setne. Az sum go probval pod RH 7.1 i njama
greshka.
Ta s komandata "uname -r" si proveriavash kakvo ti e iadroto otivash na
linka gore i si teglish drivera. (sigurno e tozi 2.4.18-8.1mdk)
Posle na tozi link (ama te horata sa go napisali .... ama njama koj da 4ete)
http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/hcf/install.html

4etesh kak se instalira. Naj lesen e metod A. (triabva da si root)
Dve komandi ima da napishesh "rpm -i hcfpcimodem-{version}.{arch}.rpm i
"hcfpciconfig" ama triabva da znesh che ne e kato v Winbozata cuka-cuka i
gotovo, tribva da napishesh po neshto v consolata !!!

V krajna smetka triabva da imash takova ustrojstvo /dev/ttySHCF0 ili
/dev/cuaHCF0
I si pravish link kum modema s tazi komanda:
"ln -s /dev/ttySHCF0 /dev/modem" ili "ln -s /dev/cuaHCF0 /dev/modem"
i si v Biznesa kakto se kazva ...

FOR MORE INFORMATION AND HELP
If you require assistance or need more information, go to:
              http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv