Re: lug-bg: Pomosht za free fonts ot Bitstream

  • Subject: Re: lug-bg: Pomosht za free fonts ot Bitstream
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 25 Jan 2003 08:48:40 +0200

On 25 01 2003 00:30, Peter An. Zyumbilev wrote:
> Ami da ti kaja men i samo "Times New Roman" me ustroiva -> ne mislish li
> che sadarjanieto e  po vazno ot vanshnia vid ?

Vizh sega..., ot tova 4e ti si super ograni4en ne sledva 4e i drugite sa
takiva. A sydyrzhanieto na dokumentite e prqka funkciq ot umstveniq potencial
na tozi kojto gi pishe, i ponqkoga se polzvat i pove4e ot edin font za celta
- i vsi4ko mozhe da se okazhe vazhno.

> Kato tolkoz ste se razkachali za deset shifta...

led kato ti e trudno da osyznaesh za kakvo ide re4, (a ti beshe obqsneno
kulturno i nashiroko s dumi dostypni za tvoq mental range ili kapacitet)
zasto ne si pravish prosto pas, vmesto da se izlagash publi4no ;-)

> Ta otnosno shriftovte i teletata ste otbelezha samo che "lud na shareno se
> radva"....

ti vse oste neosyznavash za kakvo ide re4. nqkoj hora prosto imat ograni4eniq
pri razbiraneto na tova ili onova, ne mogat da absorbirat nqkoi po-slozhni
nestica,  imat nisyk goren prag na vyzpriemane ili limit pri preminavaneto na
kojto im e vse edno (a ih vse ravno) za kakvo ide re4.

> utre ste ti napisha 10 reda koemrsialen kod i ste Vi go pokaja....posle
> edin GPL...i posle
> chakam maili s blagodarnosti za prekrasnta funkcia koita sam napisal i
> niakoi da mi pishe da slozha i komentari na balgarski......
> ama da ne me razsardite nesto che vtori pat nima da pokaja kod...
> i da ne me pita niakoi zasto bash tia deset reda kato e mozhelo drugi
> naprimer...

Shopov se opiva da predotvrati s predvaritelni nasoki i syveti
razprostranqvaneto na divotiq i prostotiq (koeto e mnogo blagorodno i humanno
deqnie), no ti ne si pro4el ili ne si go osyznal.....  Ami sled tezi
izkazvaniq koito pravish edva li nqkoj ste poiska da polzva tvoi code for
free ili commercial... Dobre 4e ne si stanal hirurg naprimer, ili rykovoditel
poleti, ili dori bus driver --- ste izbiesh orata... nadqvam se human lifes
ne depends on you !

> Znaesh li kolko mu dreme linux servera za tia shriftove....

koj ti e kazal 4e se polzva samo za server. tova 4e ti ne mozhesh da go
polzvash za desktop, ne zna4i 4e i drugi users ne go polzvat za tova, tqh pyk
mozhe da gi e grizha za mnogo nesta, te mogat i da sa developers, a ne samo
nagotovo potreblqvasti kato teb (koito v pove4eto slu4aj ne znaqt i dori kak
da potreblqvat - tova pak e sledstvie ot tehniq mental range)

> Pak ako znaesh windowsa kak mi se razchutsva...

Mda eto do kakvo vodi intenzivnoto polzvane na Winz only... Koj te e izlygal
4e mozhe da se polzva za kakvoto i da e.

> Haide sas zdrave...

Zdrav da si, pij edna studena vodica ili a big cup of shut the fuck up, bydi
krasiva i myl4i. Sto ne si spresh windowsa, a? S polzvaneto na pove4ko open
source (kojto da te obu4i malko..... da se nadqvame 4e ne si prirodno typ
samo de, 4e tova e nele4imo) ste se izlekuvash ot prostotiqta koqto te e
nalegnala i v budeste ste sintezirash i razprostranqvash vse po-malko
gluposti, a mozhe da sintezirash i nesto umno. Tova e syvsem priqtelski
syvet, ne zaqzhdane, no prosto ti go kazvam po-direktno za da ti e po-lesno
da go vyzpriemesh/osyznaesh/absorbirash ;-). Edno ot efektivnite lekarstva za
borba s prostotiqta/profanizma/folk-lorizma e nejnoto argumentirano i
podhodqsto usmivane, ne vinagi pomaga oba4e stoto ako bolniqt/prostiqt e
dostaty4no prost, to toj ne bi mogyl da si izvle4e pouki ot tova. Taka 4e
lekuvaj se navreme, stoto tova nesto pokvarqva, profanizira i toku vizh si q
dokaral kato bako Dobri, individ na kojto i intenzivno le4enie provezhdano ot
worldwide svetilata na psihodispanserizaciqta maj ne mozhe da mu pomogne
mnogo. Just say NO to drugs !

--
Greets,
fr33zb1