RE: lug-bg: Pomosht za free fonts ot Bitstream

  • Subject: RE: lug-bg: Pomosht za free fonts ot Bitstream
  • From: bivol@xxxxxxxxx (Peter An. Zyumbilev)
  • Date: Sat, 25 Jan 2003 10:46:18 +0200

> Vizh sega..., ot tova 4e ti si super ograni4en ne sledva 4e i drugite sa
> takiva. A sydyrzhanieto na dokumentite e prqka funkciq ot
> umstveniq potencial
> na tozi kojto gi pishe, i ponqkoga se polzvat i pove4e ot edin
> font za celta
> - i vsi4ko mozhe da se okazhe vazhno.

Mnogo dumi malko smisal. Ne mislh li che edin TEKSTOV e mnogo po-lesen za
vazpriemane ot edin sharen i migast s baneri i laskavi shriftove html file.
Ako si takav goliam fen na shreaniata da pomolim spas pismata v lug-bg da
stnata ma HTML che da im se radvash..Az lichno ste ti demonstriram togva
shriftovete mi.

> [...]
> kulturno i nashiroko s dumi dostypni za tvoq mental range ili kapacitet)
> zasto ne si pravish prosto pas, vmesto da se izlagash publi4no ;-)

> shareno se
>
> ti vse oste neosyznavash za kakvo ide re4. nqkoj hora prosto imat
> ograni4eniq
> pri razbiraneto na tova ili onova, ne mogat da absorbirat nqkoi
> po-slozhni
> nestica,  imat nisyk goren prag na vyzpriemane ili limit pri
> preminavaneto na
> kojto im e vse edno (a ih vse ravno) za kakvo ide re4.

Da razbiram che e zhest , no ne tolkova GOLIAAAAAAAAAAAAAM...
Pomisli i MySQL AB sa darili(pusnali pod GPL) MYSQL RDBMS. Ne mislih che
toia zhest primerno w n pati po-goliam(na MYSQL se krepi ogromna chast ot
site-vete).Ama ne sam chul da im pishem i da biem po edni kolena pred
tiah......
A te naistina go zaslujavat..a za 10 srifta dignahte tolkova shum...

> Shopov se opiva da predotvrati s predvaritelni nasoki i syveti
> razprostranqvaneto na divotiq i prostotiq (koeto e mnogo
> blagorodno i humanno
> deqnie), no ti ne si pro4el ili ne si go osyznal.....  Ami sled tezi
> izkazvaniq koito pravish edva li nqkoj ste poiska da polzva tvoi code for
> free ili commercial... Dobre 4e ne si stanal hirurg naprimer, ili
> rykovoditel
> poleti, ili dori bus driver --- ste izbiesh orata... nadqvam se
> human lifes
> ne depends on you !

Tova che NE haresvam shareno kak e svrazano s tova dali moga da poemam
otgovornost ????
Ili tova che mrazia da me pouchavat ?
Tova prosto niama smisal...Ama adski bezsmisleno e....
Moje bi imam tvarde visoko samochuvtsvie , no ne se smitam za tap da me
pouchavta kak da komunikiram s horata vse pak prez godinite sam go uchil po
dosta predmeti(a i ako ne moga niam da moga da si vadia hliaba).......
Prosto ne sme malki deca, da ni kazvta basticite ka da se darjim...

> koj ti e kazal 4e se polzva samo za server. tova 4e ti ne mozhesh da go
> polzvash za desktop, ne zna4i 4e i drugi users ne go polzvat za
> tova, tqh pyk
> mozhe da gi e grizha za mnogo nesta, te mogat i da sa developers,
> a ne samo
> nagotovo potreblqvasti kato teb (koito v pove4eto slu4aj ne znaqt
> i dori kak
> da potreblqvat - tova pak e sledstvie ot tehniq mental range)

Linux za desktop se polzva ot linux entusiasti i ot po-bedni firmi.
Az ne sam entusitas. Na men vrmeto mi struva pari i ste rabotia s onazOS s
koito nestata stava po-lesno i po-barzo.Az lichno viarvam che 90% ot nai
chesto izpolzvaite funkcii na OS za desktop stavta dosta po-barzo pod win
2000 otkolkoto pod gnome.
Sega sam siguren che vie ste kajete che vie go pravite po-barzo pod gnome...
E dobre znachi ste super..edinici po celia sviat..az ne sam tolkova dobar i
predpochitam da mi e lek zhivota...
Ti lichno bi li riskuval da izpratish oferta za golima porachka na tvoi
badest biznes partnior ako ne si 100% siguren che prezentacita, spresheet-a,
i .doc ste se otvori pri tiah po nachin po koito ochakvach ?
Ne mi puka kakav e lizenza ako platena i mi triava se kupuva(nai veroitno
firmat za koita rabotia), ako freware radost goliam, ako e GPL chudesno.
Prosto e nesiriosnzo sasto da se govori che golemite designersi
studia(istinskite potrebiteli na shriftove) ste zarejat ADOBE * i ste trganr
s GIMP kolkot i dobra da e tai programka..
Na tia studia ne im drem za tia 10 shrifta...te ste si gi kupita kato
potribvat -> ste im izkrat parite oste do obed...
Prosto sledvastite pone 2 godnini niama da se sluchi...

> Mda eto do kakvo vodi intenzivnoto polzvane na Winz only... Koj
> te e izlygal
> 4e mozhe da se polzva za kakvoto i da e.

Ne sam kazalche stav za vsichko..az lichno za web predpochitam 100 pati
poveche APACHE pred IIS tai kato se zanimavam s malki site-ve i s PHP
primerno pisha mnogoo brazo...
Za da ne pliua savsem IIS-a ste t ti kaja che iam edno nesto  COM, COM+
koeto pravi ASP tehnoligita nezamenia za niakoi situacii s edinstven
konkurent JSP.

> [...]
> lekarstva za
> borba s prostotiqta/profanizma/folk-lorizma e nejnoto argumentirano i
> podhodqsto usmivane, ne vinagi pomaga oba4e stoto ako bolniqt/prostiqt e
> dostaty4no prost, to toj ne bi mogyl da si izvle4e pouki ot tova. Taka 4e
> lekuvaj se navreme, stoto tova nesto pokvarqva, profanizira i
> toku vizh si q
> dokaral kato bako Dobri, individ na kojto i intenzivno le4enie
> provezhdano ot
> worldwide svetilata na psihodispanserizaciqta maj ne mozhe da mu pomogne

V kraia samo edno nesto otnosno umstveite sposobnosti. Znachi zabelezhi ti i
georgi, koito po nezniajna prichina sporite s lichni napadki, a ne s
argumenti.
Az niama da otgovoria sas sastite.Toia period  sam go izhivial veche ot moia
zhivot.
A i prepolgam che v tai grupa horata sa dostachno inteligentni da preceniat
umstvenia potencal na tezi , koito predstvata za spor  e: 80% ot pismoto
lichni napadki, i na tezi koito se opitvat vse pak da sporiat s
argumenti...Sega kato se zamislia ,taka poglednato, pochvam da razbiram
zasto biah onia preduprezdenia na al shopov za tova kak da se darjim pri
osasteviane na elektronna komuikacia s individ kato se izpolzva tehnologia
"e-mail".

Pozdravi,
BIVOL

P.S.
Hvarli edno oko. To viarno che povtaria nesta deto se uchat v parvite 7
godini...
http://www.vienxu.com/korg0/maillists_etiquette.htm