Re: lug-bg: problem s trafika

  • Subject: Re: lug-bg: problem s trafika
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Wed, 5 Feb 2003 14:40:46 +0200

Zdravei,

Za transparent proxy mozhesh da proverish lesno s niakoi looking-glass
(nai-lesno e).

Ot computer v mrezhata, koito polzva realen IP adres (i ti znaesh tozi
adres) poseti linka:

http://sitka.triumf.ca/cgi-bin/nph-traceroute

kato predi tova mahnesh nastroikite na browsera za polzvane na proxy-server.
Ako ne si zad transparent proxy shte ima traceroute do tvoia IP adres... ako
li ne shte vidish poslednoto (ako sa niakolko navyrzani edno sled drugo -
vizhdal sym i takiva divotii) transparent proxy, ot koeto izlizash directno
kym web-servera, koito e posochen v gornia link.

Po princip izpolzvaneto na transparent proxy bez syglasieto na klienta e
nekorektno, da ne kazha prestypno. Lichno az imam spisyk s bylgarski
dostavchici, koito izpolzvat transparent proxyta bez syglasieto na
potrebitelite i ne kontaktuvam s tiah (dori i na snimka ne iskam da gi
vidia). Syvetvam te da napravish syshtoto, ako imash takava
vyzmozhnost. Ako naistina si v UK dori mozhesh da gi osydish za
takova neshto, zashtoto tova popada pod udarite na dosta zakoni,
edin ot koito e za zashtita na lichnata korespondencia. Ako si v BG
obache ne se uchudvai na takiva neshta. Tuk nekorektnostta kym
klienta e nachin na rabota.

Vsyshnost za ICQ edva li e vinovno transparent proxy...

Vse pak za izcherpatelen analiz e dobre da dadesh i danni za
tova dali imam syshtia problem ot computrite s realni IP adresi i
ot tezi podlozheni na maskirane.

  Pozdravi
    Vesselin Kolev