RE: lug-bg: problem s trafika

  • Subject: RE: lug-bg: problem s trafika
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Wed, 5 Feb 2003 15:00:45 +0200

tcpdump -s 2000 -w pencho.dump ? :)
i kato ti se sluchi sluchkata

tcpdump -r -n pencho.dump

wajno e syshto na zabelejish kakwa greshka dawa browsera.
ako e dns problem mojesh da testwash dns serverite koito imash nastroeni
na mashinata si.
ako e neshto drugo, ot sorta che ne moje da se swyrje sys servera, naj
weroqtnite prichini moje da se pretowarwane na nqkoq wryzka po pytq ili
kakto kaza (prozrachno) proxy.

proweri dali browsera ti ne e nastroen na "automatic proxy
configuration", koeto go kara opita da si vzeme adresa na proxy-to prez
dns (pita za A zapis za neshto kato wpac.nastroeniq-domain.tld).

BR,
Boyan