Re: lug-bg: backup ustroistwa ?

  • Subject: Re: lug-bg: backup ustroistwa ?
  • From: atanasm@xxxxxxxxxxxxxx (Atanas Ivanov)
  • Date: Thu, 13 Feb 2003 13:46:45 +0200

Ima SDLT i AIT tape-ove po 200-220GB sas skorosti 15GB/h i nagore kogato sa
v biblioteka i autoloader-i samo che cenite sa nad 2000$ na ustroijstvo i
50-100$ na media. IBM i HP predlagat goliam izbor. Sashto ne e zle MO 9.1GB
na Sony - barzi i umereni po cena 1300$ ustrojstvo i 30-ina $ nositel, dosta
po-barzi sa ot DVD-R, Tape-ovete DAT DDS4 s obem 40GB s kompresia i skorost
5GB/h sa sashto dobri kombinirani s podhodiash soft a moje i sas skriptove.
Ceni okolo 1200$ ustroistvo i 30$ nositel. Moje bi tezi ceni i
harakteristiki sa mnogo na posoki no ti gi kazvam naizust. Ti si preceni, az
pod NetWare 3.x i 5.x sam polzval DAT s soft CA- ArcServe (Imashe go i za
Linux), prosto beshe mechta, no e s glezotii koito moje i da ne stesh - Data
Migration, Recovery (boot ot tape pri totalno skapana sistema).