Re: lug-bg: Some Debian questions

  • Subject: Re: lug-bg: Some Debian questions
  • From: vtzankov@xxxxxxxxxxx (Valentin Tzankov)
  • Date: Wed, 26 Feb 2003 10:18:41 -0500

Qsin wrote:

> [...]
Tova ne moja rabota, da se mesja poneje az lichno ne sym potrbitel na
prevodni knigi,
no tova koeto mi pravi vpechatlenie e lipsata na obst rechnik na
technicheskite ponjatia, osobeno za
nestata za koito njama dumi na  Bulgarski, spored men vseki prevoden
document trjabva da zapochva s kratak
rechnik, kojto da e "reusable" za sledvastite prevodni dokumenti,
taka eventualno moje da se naloji obsta terminologia.