Re: lug-bg: eth0 quick help

  • Subject: Re: lug-bg: eth0 quick help
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Wed, 26 Feb 2003 20:33:55 +0200

dai edin byrz lspci i wizh kakvi tochno sa ti kartite.

tova 8138too mi naviava za Realtek 8139.

Samo che zabelezhi, to e 8139, a ne 8138.

posle dai lsmod (ako draiverite se zarezhdat kato moduli, a ne sa nabicheni
v qdroto) i wizh dali ima takyv modul startiran.

wizh v /etc/modules.conf kakvo e opisano za eth0 i eth1

napishi modprobe 8139too i togava probvai rychno da si vdignesh interface'a.