lug-bg: KMAIL strange

  • Subject: lug-bg: KMAIL strange
  • From: peyo@email.domain.hidden (Peyo Hristov)
  • Date: Wed, 14 May 2003 16:12:16 +0300

Zdraveyte otnovo. Veche stavam dosaden, no predi malko mi se sluchi neshto
stranno.

KMail - edin prekrasen mail client , koyto izpolzvam obiknovenno, ot okolo
20 min mi kazva:
"Unrecognised transport protocol. Unable to send message."

Proverih si header na messageto, no vsichko si e nared - SMTP. A i dopredi
20 min raboteshe.

Restartnah X, no problema produlji. Proverih si profila - vsichko si e
nared.

Daje restartirax Linux-a(!!!!), rezultata beshe sushtia. ....

Bibliotekite sa si na miastoto, ne sa mrudnali.

Kvo stava s tozi Kmail???? Sega sum na druga mashina s Win i Outlook
Express, ama taka ne moje da produljava:)))

na vsichko otgore, ne namerih chitavo obiasnenie na problema v net-a, osven
tova, che triabva da sloja SMTP. Mi ESTESTVENO. Ne sum kreten. Molia vi, ama
mnogo vi molia. Iskam si Kmaila.

A,.... zabravih da kaja, che go preinstalirah - nishto! sushtata rabota.

P.S.
Pisha na latiniza, zashtoto tozi Win deto sum sega niama kirilica:( Ne e moy
kompera:)

HELP!