Re: lug-bg: KMAIL strange

  • Subject: Re: lug-bg: KMAIL strange
  • From: vlk@email.domain.hidden (Vesselin Kolev)
  • Date: Wed, 14 May 2003 16:38:39 +0300

Vyzmozhno e SMTP servera, kym koito se opitvash da se svyrzhesh
za RELAY da e s problemna konfiguracia. Razbira se, tova e samo
edno predpolozhenie.

Mozhesh da napravish slednia razumen test. Naprimer, ako imash mailbox
v mail.bg, dir.bg i t.n.. da se opitash da si pratish pismo na tvoia web-
adres kato izpolzvash SMTP servera na hostera na web-bazirania
mail. Za celta e nuzhno da prochetesh MX ierarhiata na domaina. Opitai
taka:

[vlk_at_sandstorm storage-1]$ host -t mx dir.bg
dir.bg mail is handled by 1 mail.dir.bg.
[vlk_at_sandstorm storage-1]$

ako imash mail adres v dir.bg. Posle nastroi kato SMTP host

mail.dir.bg

i opitai da si pratish mail na adresa si v dir.bg. Ako mine, znachi
SMTP hosta, koito predi tova si se opital da polzvash, neshto ne
e konfiguriran dobre, ili ima pri teb niakakyv problem..

Proveri dali ne si zadal SSL/TLS vryzka kym SMTP, a takava da
ne e dostypna za zadadenia ot teb SMTP. V niakoi po-stari versii
na KMail imashe tozi problem (za novite ne znam). Vizh i dali ne
se probvash da zadavash nepravilen method za authentikacia...

  Ako imash pak takyv problem... pishi s poveche detaili.

    Pozdravi i uspeh!

        Vesselin Kolev

<em class="quotelev1">> Zdraveyte otnovo. Veche stavam dosaden, no predi malko mi se sluchi neshto
<em class="quotelev1">> stranno.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> KMail - edin prekrasen mail client , koyto izpolzvam obiknovenno, ot okolo
<em class="quotelev1">> 20 min mi kazva:
<em class="quotelev1">> "Unrecognised transport protocol. Unable to send message."
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Proverih si header na messageto, no vsichko si e nared - SMTP. A i dopredi
<em class="quotelev1">> 20 min raboteshe.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Restartnah X, no problema produlji. Proverih si profila - vsichko si e
<em class="quotelev1">> nared.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Daje restartirax Linux-a(!!!!), rezultata beshe sushtia. ....
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Bibliotekite sa si na miastoto, ne sa mrudnali.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> Kvo stava s tozi Kmail???? Sega sum na druga mashina s Win i Outlook
<em class="quotelev1">> Express, ama taka ne moje da produljava:)))
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> na vsichko otgore, ne namerih chitavo obiasnenie na problema v net-a, osven
<em class="quotelev1">> tova, che triabva da sloja SMTP. Mi ESTESTVENO. Ne sum kreten. Molia vi,
<em class="quotelev1">> ama mnogo vi molia. Iskam si Kmaila.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> A,.... zabravih da kaja, che go preinstalirah - nishto! sushtata rabota.
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> P.S.
<em class="quotelev1">> Pisha na latiniza, zashtoto tozi Win deto sum sega niama kirilica:( Ne e
<em class="quotelev1">> moy kompera:)
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">> HELP!
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">>
<em class="quotelev1">>= A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers).
<em class="quotelev1">> http://www.linux-bulgaria.org - Hosted by Internet Group Ltd. - Stara
<em class="quotelev1">>=