Re: lug-bg: apt-get + kde + sarge problem

  • Subject: Re: lug-bg: apt-get + kde + sarge problem
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Sep 2003 15:36:41 +0300

On Thursday 25 September 2003 14:56, G. Georgiev (Skeleta) wrote:

> Blagodaria na vsichki za cennite saveti !
>
> Instalirah go kato dobavih v source.list na apt "... woody main", obache
> zaradi tozi libvorbis0
> mi se naloji da si iztria  freeciv (tia sashtestveno polzva libvorbis0a).
>
> Sega imam kde (koeto obache zavisi ot Woody/libvorbis0) i niamam freeciv
> (to po-dobre, shtoto kato pochna
> da igraia i stavam zombi).

nedej da syzhalqvash za paketa 'freeciv' ot testing i unstable koito e v
momenta. Tova e prosto 'transitional dummy package which can be safely
removed' ... T.e. ste se replace-va ot paket s drugo ime i podobna
funkcionalnost ... i po tozi na4in sistemata se 4isti pri upgrade, a  ne da
se zadrystva kato <sensored> ;-)

testing 	 freeciv 1.14.0-5   (9.4k)
  	transitional dummy package which can be safely removed
unstable 	freeciv 1.14.0-5   (9.4k)
  	transitional dummy package which can be safely removed

Ako pak iskash da geimish civilizaciqta na testing/unstable ima replace-vasti
go packages (confliktirasti s freeciv (<< 1.14.0-5)) - freeciv-server i
-client (vizh to4no kak bqha tam) ...

> Ne mi se polzvat neshta ot unstable, shtoto iskam kato stane sarge-to
> stable, da si pusna na tozi komputer
> po-otgovorni raboti.

ne biva da se pritesnqvash za tfa ;-)
pyrvo mislq 4e sarga ste go release-nat s 3.x KDE, i posle vinagi mozhe da
downgrade-nesh na cqlo ili partially edna Debian sistema s apt pinning ot
/etc/apt/preferences i man apt_preferences (hello Velin ;-)
Ste bydesh uvedomen da reshavash kakvo da pravish s paketite koito gi nqma v
dolnata versiq na distroto (Suite-a po-to4no), ako ima conflict sreshtu tqh
ili prosto ste zamryznat v tezi si versions dokato ti ili packaging system ne
vyzrazi nesto srestu tqh.

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB