Re: lug-bg: Slackware-Live - проблем с мишката

  • Subject: Re: lug-bg: Slackware-Live - проблем с мишката
  • From: Peter Georgiev <peterg@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Oct 2003 11:40:44 +0300

On Fri, 17 Oct 2003 00:06:42 +0300
Valentin Stoykov <valentin_st@xxxxxxx> wrote:

> Отностно мишката: по добро решение от това не съм намерил:
>
> # probe for USB mouse
> echo "Probing for USB mouse..."
> if [ -r /proc/bus/usb/devices -a "`cat /proc/bus/usb/devices | grep -i
> mouse`" != "" ]; then
>    ln -sf /dev/input/mice /dev/mouse
> elif [ -r /proc/interrupts -a "`cat /proc/interrupts | grep -i "PS/2
> Mouse"`" != "" ]; then
>    ln -sf /dev/psaux /dev/mouse
> else
>    ln -sf /dev/ttyS0 /dev/mouse
> fi

> [...]

Ето нещо като идея, доколко ще сработи не е ясно:

cat /proc/tty/driver/serial | grep baud:9600 | cut -f1 -d:

извежда 0,1 или каквото е там като вържа серийна мишка на съответния
порт.

Обаче възникват няколко въпроса:
1. Всички серийни мишки ли комуникират на 9600? (Май по-старите бяха на
4800) Някой заклет hardwarist има ли инфо по въпроса?
2. Какво правим ако имаме и друго серийно устройство което комуникира на
9600? Аз имам datakit-cable за GSM, който също е на 9600 и ми се
извеждат и двата порта, т.е. проблема е как да определим на кой точно е
плъшока?

Просто идея.
HTH Пешо