Re: lug-bg: Slackware-Live - проблем с мишката

  • Subject: Re: lug-bg: Slackware-Live - проблем с мишката
  • From: Valentin Stoykov <valentin_st@xxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2003 00:49:34 +0300

On Friday 17 October 2003 21:05, Hristo Erinin wrote:
> Здрасти,

> Има я в ftp://ftp.schottelius.org/pub/linux/gpm/gpm-1.20.1.tar.gz -
> последната версия на gpm. Аз съм с debian и програмката си върви с пакета
> от дистрибуцията.

> [cut]

> [cut]

> Според мен (може и да греша) функционална разлика между двете секции
> няма да има. При пускането си XFree86 се опитва да използва максималните
> режими.

Не знам дали (би трябвало да) е така, но монитора ми работи в различни режими
с ddcxinfo-knoppix -monitor и  XFree86 -configure настройки. Струва ми се, че
с настройките на ddcxinfo-knoppix -monitor работи по-добре.

> Доста сложничко ще бъде с bash :).

Да, сложничко е...
Но успях да напиша скрипт, който да отделя секцията Sectin "Device":

flag=0

cat XF86Config.new | while read LINE ;
do

    if echo $LINE | grep -i Section | grep -i \"Device\" 1> /dev/null ; then
    flag=1
    fi

    if [ "$flag" -eq 1 ]; then
      echo "$LINE" >> device_video_part.tmp
    fi

    if echo $LINE | grep -i EndSection 1> /dev/null ; then
    flag=0
    fi

done

Този скрипт чете файла XF86Config.new, генериран от XFree86 -configure ред по
ред. Ако срещне реда Sectin "Device" започва да пише във файла
device_video_part.tmp, а като стигне до края на секцията - прекратява
писането.

Получи се малко грубо... но за по добро решение не се сещам.

Скрипта работи ужасно бавно - около 4 секунди.