Re: lug-bg: Nov gaden i mrasen virus, neznam dali e OT, lichna molba

  • Subject: Re: lug-bg: Nov gaden i mrasen virus, neznam dali e OT, lichna molba
  • From: raptor <raptor@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Oct 2003 23:05:32 +0300

Towa e SWEN worm...Za tezi koito polzwat postfix da prowerqt arhiwa
na postfix mailing lista ima opisanie kak de se blokira oste na servera..
Ako nqkoi konkretno go interesuwa da mi prati email, kato sam na rabota
utre ste mu kava kakaw tochno string da tyrsi s body_checks..
Az dwa dena predi da go blokiram toq wirus poluchih okolo 100 MB posta..aggrhh :"(

|Моля групата за извинение за предишния мейл, който ми се изплъзна...
|
|Не си само ти, в последния месец получих "обратно" стотици блокирани
|писма, защото сървърът-получател има съмнения за вируси. Изглеждат все
|едно, че са пращани от мои потребители, а не е така. Имаше много
|"September 2003, MS Cumulative Patch" - те са от заразени познати. Но