Re: lug-bg: Nov gaden i mrasen virus, neznam dali e OT, lichna molba

  • Subject: Re: lug-bg: Nov gaden i mrasen virus, neznam dali e OT, lichna molba
  • From: Petko Yotov <5ko@xxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2003 18:21:46 +0200

Моля групата за извинение за предишния мейл, който ми се изплъзна...

Не си само ти, в последния месец получих "обратно" стотици блокирани писма, защото сървърът-получател има съмнения за вируси. Изглеждат все едно, че са пращани от мои потребители, а не е така. Имаше много "September 2003, MS Cumulative Patch" - те са от заразени познати. Но има и много събрани от "паяк" на сайтовете, защото имам хванати в несъществуващи пощ.кутии.

Най-гадното е, че хората обикновено не знаят как да проверят дали писмото е истинско. Егати.

(18/10/2003 17:21)
[ ... ]