Re: lug-bg: ISC BIND Wildcard filter (Anti VeriSign)

  • Subject: Re: lug-bg: ISC BIND Wildcard filter (Anti VeriSign)
  • From: "Peter Zyumbilev" <bivol@xxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2003 20:32:54 +0300

Ne e tochno taka.....
dobre te kazvat ima takav domain, chudesno...
Sled tova te REDIREKTVAT kam
http://sitefinder.verisign.com/lpc?url=linux-bg.exco.net&host=linux-bg.exco.net
(tova mi go pokzvashe kogat exco ne raboteha)

$ host sitefinder.verisign.com
sitefinder.verisign.com A       12.158.80.10

dobre KAKVO ste stane ako az na moia nameserver v moia host file sloja:

sitefinder.verisign.com  192.168.0.1

Ne mislish li che moia request ste otide na drugo miasto ?

Pozdravi,
BIVOL