Re: lug-bg: Problem pri logvaneto s vpn

  • Subject: Re: lug-bg: Problem pri logvaneto s vpn
  • From: "Vitan Tachev" <vitan@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Oct 2003 10:53:17 +0300

Hi
blagodarq za ideqta, no v sluchaq tova ne mi pomaga. Userite sa v sql bd i
az vidqx che moga da promenq username na \\username, obache ne sym siguren
dali shte mi rabotqt korektno posle zaqvkite kym bazata. Oshte poveche,
vyvejdaneto na username stava prez web interface kydeto se pravi proverka
dali vyvedenoto zapochva s 2 malki bukvi. Osven tova tozi username go ima v
nqkolko tablici, ako navsqkyde trqbva da go promenqm ...
br: Vitan Tachev
aka DonVitOFF