Re: lug-bg: търсят се True Type шрифтове с кирилица

  • Subject: Re: lug-bg: търсят се True Type шрифтове с кирилица
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Nov 2003 12:39:22 +0200

On Saturday 29 November 2003 11:51, Огнян Кулев wrote:

> Според Single UNIX Specification, което включва в себе си POSIX, няма
> LANGUAGE:
> http://www.opengroup.org/onlinepubs/007904975/basedefs/xbd_chap08.html
> .  Все пак LANGUAGE е с по-голям приоритет от LC_MESSAGES:
> http://www.gnu.org/software/gettext/manual/html_chapter/gettext_10.html#SEC
>155 .  Изглежда LANGUAGE e някакво наследство от някакъв по-стар и
> нестандартен начин за "местни" съобщения.

железно доказателство !

> Колкото до bg/bg_BG, важното е това име да съвпада с някое от
> /etc/locale.gen и тогава се разпознава.

да не забравяме, че /etc/locale.gen е конфигурационния файл на /usr/sbin/
locale-gen, който идва _само_ с дебианския пакет locales, който пък може да
се реконфигва и извиквайки debconf. А да не говорим за различните init
скриптове (като /etc/init.d/console-cyrillic, /etc/init.d/keymap.sh и т.н.).
За това си мисля, че е меко обесърчаващо да се създаде документ описващ "за
всички дистрибуции" (цитат от предно msg на автора), те просто са различни.
Не, че не може постоянно да се опитва де ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB