Re: lug-bg: glei go tozi poeto kude se e zabil v lug-a:))))

  • Subject: Re: lug-bg: glei go tozi poeto kude se e zabil v lug-a:))))
  • From: "Peter Zyumbilev" <bivol@xxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2003 23:32:16 +0200

Haide stiga prostotii..Veselin moje i da se pali ama e edin ot malkoto hora
deto sa gotovi da si zhertvat ot svobodnoto vreme i da pomognat  na
niakoi....a po vaprosa za chatovete ..ot postovete na Veselin Kolev i George
Danchev moje da se napishe kniga za Linux...;) pone si gi cheti krotko i si
uchi....ot tova po dobra strategia ne vijdam...pak te go davat za bez pari
toia knowledge da im se chudi chovek :):):)

BIVOL