Re: lug-bg: Re: ntfs write

  • Subject: Re: lug-bg: Re: ntfs write
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Jan 2004 16:36:12 +0200

Да има такъв проект. Общо взето решението е следното - първо чрез линукския ntfs драйвер се монтира ntfs устройството само за четене, след това се прочита уиндоуския ntfs драйвер, качва се в паметта заобиколен от тънък wine слой и след това се пише по дяла. Решението не е перфектно, щото от майкрософт пак могат да запозят драйвера или да го нахакат с някакви щуротии. Плюс това не може да го разпространяваш - т.е. за да работиш пълноценно с ntfs дял ти трябва уиндоус, което не е желателно. Иначе - можеш да стоиш в крак с техните измишльотини.
ал_шопов

raptor wrote:

ima proekt za write over NTFS, koito raboti...
kazwa se CAPTIVE (izpolzwa direktno ms-bozite) toest i da promenqt nesto MS bi trqbwalo da
prodylvi da raboti...
Ima weroqtnost w sledwashtiq knoppix da go ima..
nqmam mu adresa taka che ste trqbwa da google-wate ...

PS. ufff tiq adds ot mail.bg sa otwratitelni.. nqma li nachin da se otrevat...
Ako stawa s regex, ste go izmislq ili e po slovno..!!