Re: lug-bg: Fedora :-)

  • Subject: Re: lug-bg: Fedora :-)
  • From: Todor Belev <todorin@xxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jan 2004 10:06:29 +0200 (EET)

Bukich,
nujna ni e Samba za da se vijda tvoeto PC po netbios v mrejata.
Ako imate syshtestvuvasht domain e vyzmojno da go dobavish po slednia nachin:

1. V domain controlera da dobavish nova mashina kym domaina- imeto na tvoiata mashina.Zabeleji govorim za Netbios ime a ne za imeto na host ili FQDN.
2. Konfiguracia na smb.conf - promiana na

workgroup = syvpada s imeto na domaina
server string = Alabala
announce as = NT Workstation
netbios name = IMETO_NA_PC
security = domain
password server = Domain_Controllera

Sled tova e neobhodimo da se izvyrshi realen JOIN kym Domaina, t.e. prisyediniavane na tazi mashina kym domainovata struktura.
smbpasswd -j Domain -r Domain_controller
Ako vsichko e nared shte poluchish syobshtenie JOIN, ako ne
Unable to Join.
Taka dobaven kym Domaina, mojesh da napravish share za drugite Windows potrebiteli i te da vijdat tvoiata mashina/failove prez network neighbourhood.

Todor