Re[2]: lug-bg: HLDS optimizacii

  • Subject: Re[2]: lug-bg: HLDS optimizacii
  • From: Ivo Ivanov <admin@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 10:18:52 +0200

Hello Iliya,

idi na ->> http://www.udpsoft.com/booster   i prosto si drapni patch-a :-)

Hmmm... tova shte mi e ot polza.
Predi dva dena slojih 2.6.2 ,koito zaspa ot raz i mu redaktirah HZ
promenlivata za da postigna po-golqma intenzivnost i poluchih dosta
dobro syotnoshenie na load/lag.
Ako moje da mi kajesh kak da namqlq lag -a shte ti byda mnogo
blagodaren.