Re: lug-bg: Cenzura - was: Mach ядро

  • Subject: Re: lug-bg: Cenzura - was: Mach ядро
  • From: "Vasko Tomanov" <vtomanov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 14:34:23 -0000

ehooo stigate gluposti moliavi se..

po princiop vseki e prav za sebe si ...

obasthe az ako sam.... ako niakoi spre dostap za niakoi do sebe si.. to
smitam tshe vsithki ostanali triabvada sprat dostata do tozi koito si e
pozvolil da spre dostapa.

tova e mnogo pogreshno neshto, internet e svobodna media.. i ne triabva
nikoi da se spira.

ako vednaj se tragne po tozi natshin spored mene skoro niama da ima internet
a shte ima samo tdelni mrejitshki  i tova e, taka tshe tova oporotshava
svobodata.

za tova kakavo e pozvoleno i kakavo ne si ima zakoni i sada e w pravoto si
da reshava koi kakavo.. ako niakoi e  vinoven vliza w zatvora.. tova e.. nie
ne sme sadii nito pravitelstvo..

v.