lug-bg: OT: Трябват ми данни

  • Subject: lug-bg: OT: Трябват ми данни
  • From: Vladimir Paskov <vlado-paskov@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Feb 2004 21:10:55 +0200

Здравеите група,
имам да правя следното: трябва да събера
статистически данни (цифри) за нещо и да ги коплектовам
като направя таблица и графика. Та реших нещото за което ще събирам
статистически данни да е LInux или в частност желая да направя описаното
по-горе за 5 дистрибуции:

     1. Slackawre Linux
     2. Debian GNU/Linux
     3. Fedora Core 1
     4. Gentoo
     5. Mandrake Linux

За, които да събера следните данни:

     1. Потребители - брой
     2. Брой разработчици
     3. Годишна пречалба (това се отнася само за дистрибуциите, които са
        комерсиални)
     4. Период през който дистрибуцията пуска версии.

Та въпроса ми е можели ако не ви затруднявам да ме опътите към такава
информация или трябва да се допитам до
GOOGLE.
--
Vladimir Paskov <vlado-paskov@xxxxxxx>