Re: lug-bg: Нека_пишем_на_кирилица_(Neka_pishem_na_kirilica)

  • Subject: Re: lug-bg: Нека_пишем_на_кирилица_(Neka_pishem_na_kirilica)
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Mar 2004 12:26:24 +0200

На сб, 2004-03-13 в 11:54, Minko Markov записа:
Имаш проблем с encoding-а -
Добре, че evolution-а се оправя ...

Колкото до проблема с превключването, аз по цял ден пиша на кирилица и
на методиевица, пиша и термини на латиница в кирилицата, и е въпрос на
време да се свикне, на мен ми отне не повече от 2 седмици... Другото
опира до това да си направиш удобна среда, аз например съм открил, че
идеалния клавиш за превключване е caps lock, така и така за друго не го
ползвам, а е на идеалното място за достъп на лявата ми ръка.

Иначе и аз като Владимир Герджиков съм се нагледал на спорове по темата
в lug-bg, на пощи със сбъркан encoding(които просто не чета), и на какво
ли не ... Мога да кажа, че и аз съм дал моя принос с пощи, писани на
методиевица (когато още нямах кирилица, и май и bglinux нямаше :) ), и
гледам да си изкупя вината, като пиша колкото мога на кирилица :)

Факт е, че всеки уважаващ себе си компютърджия може да си подкара
кирилицата за нула време... И е факт, че аз бих отговорил само на писмо,
което мога да прочета спокойно, и което не ми връзва мислите на възел
(имаше един пример наскоро (даже ползваше mail.bg), че някои хора трябва
да бъдат научени да мислят, преди да бъдат учени да пишат...)

И финално, за да разваля деня на всички, и да им организирам посещение
до най-близкото място, на което могат да повърнат, ще дам пример за
тежки случаи на abuse на писмената форма на българския език:

--- begin braindamage
I taka user'ut mi razkaza.. za pr0blemut.. i kak t0chn0 e stanal0
sichku..(sled dulag razg0v0r.. stanah skl0nen da my p0vqrvam) az g0
pratih da pishe d0 admins.. belkem.. nesht0 se izqsnu.. k0u prav k0u
kriv.. i da se zeme reshenie.. sled nqk0lk0 dena.. susthia user idva pak
da mi reve.. ch0veka pisal d0 admins.. ama filtrite.. g0 izplqskali.. i
taka..
--- end of braindamage