Re: lug-bg: Споделяне на Интернет

  • Subject: Re: lug-bg: Споделяне на Интернет
  • From: rossenantonov@xxxxxxx
  • Date: Tue, 30 Mar 2004 01:33:35 +0300

Привет на всички!
От много време се мъча да пусна шейпинг в мрежата си, но уви неуспешно. Повечето
ми въпроси когато питам са толкова неясни, че отговорът им обикновено е RTFM.
Вече си мисля да се обърна към някой, който прави такива неща с комерсиална
цел. Както и да е!!!

Сега само искам да попитам Делян Кръстев за следното: когато имам рутер с две
лан карти не мога да правя шейпинг на вътрешната, така ли е? Това ли искаш да
кажеш с думите:

>трябва да се подсигуриш че мястото където правиш приоритизация ти е толкова
>широко колкото нета. В сми ако имаш мегабит нет а шеипваш на 100 мегабита
>карта нищо не правиш, просто опашката виси другаде и приоритизацията се
>случва там

Аз до колкото съм разбрал шейпинг по принцип се прави на пакети, които излизат
от даден интерфейс. В такъв случай за да деля 512кбитс/сек входящ трафик само
вътрешната карта ще ми свърши работа. Така ли е? Моля да ме поправите ако
греша.

ГОТИКА
Премиерен Филм с Хали Бери, като
брилянтен криминален психолог