RE: lug-bg: Jabberd2 + conf + user directory?

  • Subject: RE: lug-bg: Jabberd2 + conf + user directory?
  • From: "Mircho Mirchev" <mircho@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Mar 2004 10:20:11 +0300

Znachi opravih se s conferencing-a na jabber2 kato si compilirah edin jabber
1.4 i ot nego puskam samo componenta za mu-conferencing;
Nomeryt da compiliram mu-conference s jcr se okaza neudachen poradi
opisanata po-dolu prichina. Ostava njakoj da dade ideja ima li njakakyv
nachin da se pusne User Directory (podoben na JUD) s jabber2 i mysql.
Btw.
1.Nickola, maj ne sym objasnil pravilno, jcr mi generira edin exutable,
kojto vsyshtnost dava SegFault, a ne samija jabberd2.
A inache backend-a e mysql (tova maj go njama v jabber 1.4) i e pusnat sys
sigurnost (cjalata informacionna systema se dyrgi na nego:)
2.Po-princip ima moduli, koito tazi baza-danni ja prevryshtat na XML i ja
davat na modula s2c (ili sm, ne sym syvsem siguren), kojto, ot svoja strana
na dava na clienta, poiskal spravkata (tova pozavoljava tyrsene na user-i
podobno na ICQ). Problema moge bi idva ot tova, che jabber 1.4 maj njama
mysql backend:( i zatova modulite za User Directory (kato JUD) za nego ne
mogat da si vzemjat dannite ot mysql.
Ima, obache, edin modul, narechen user-agent
(http://www.jabberstudio.org/projects/users-agent/project/view.php), no tam
izglegda devel-a e sprjal...:(, a az neshto ne sym mnogo na "ti" s Perl-a i
ne moga da go podkaram kakto iskam.
Taka che, ako na njakoj mu se zanimava, pls, neka pomegne.
10x
BR
Mircho