RE: lug-bg: ATA SATA samo da raboti i da go ima w BG

  • Subject: RE: lug-bg: ATA SATA samo da raboti i da go ima w BG
  • From: "Zhasmin Zhelev" <z@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Apr 2004 10:30:55 +0300

3ware -- AdSys  - www.adsysgroup.com

-----Original Message-----
From: owner-lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
[mailto:owner-lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of g_YaneV
Sent: Thursday, April 01, 2004 8:55 AM
To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

On Tuesday 30 March 2004 18:46, Anton Tinchev wrote:
> Това е хубава махинка - не е от най барзите (ако 4 Xeona на по
600-1000
> не се смята за бърза :) ),
> но е стабилна и може да се разчита на нея.
Да определено е доста стабилна ... и засега ми харесва и като
производителност
за това за което се ползва
> Колко диска ще слагаш, като че ли няма място за повече от 2 не-scsi
> диска в кутията.

и двата пула с скъзи дискове за пълни на макс. А иде дисковете още не са

купени в зависимост от това дали ще са САТА или АТА но най- вероятно
2Х129ГБ

> В това чудо дългите PCI-ки не са универсални май - работят само на 64
> bit/33Mhz режим.

Прав си изпаднал съм в заблуда заради търт парти документация ... незнам
защо
не се бях сетил да погледна по рано, се пак както си казах се има какво
да се
изпусне.

> Все пак виж дали ги има - lspci или cat /proc/pci.
> Ако нещо - вземи си 3ware контролер - най-евтиния за дълга PCI-ка. Ама
> повечко от $100 де.

Кой в България внася 3ware .... защото май това ще е решението ...
... или може би да намеря някой къс иде контролер за да се побере в 32
битовите шини без да трябва да махам процесор (че процесора ми се вижда
по
ценен в случая) а стандартните иде контролери са дълги и опипат в
процесора.