Re: lug-bg: load balancing

  • Subject: Re: lug-bg: load balancing
  • From: Stoimen Gerenski <tim@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Apr 2004 12:05:23 +0300

Отговор Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>:

> На чт, 2004-04-08 в 10:19, Stoimen Gerenski записа:

> канала към интернет по
> всяка нова заявка автоматично да
> да се използват пълноценно.
> доставчика, можеш единствено да пуснеш SNAT
> Р·Р°
> редуват. Но единственото което е, можеш да
> контролираш
> контролираш това, което идва към теб. Със
> SNAT-а можеш да
> минава през различен доставчик, т.е. да ги
> редува(това е така
> трафика към своето IP).

> която да използвам (без policy

> [...]
Това, че на теб не ти харесва такъв начин на работа, не означава че не е полезно и не върши
работа в определени ситуации. Що не си запазиш мнението за "родителите от женски пол" за тебе?
Колкото до BGP-то ми се струва, че няма да свърши работа, много е трудно да направиш балансиране
на трафика с този протокол, още повече-едва ли ще се навият на такова нещо. Предполагам също, че
IP адресите които се ползват са различни за различните доставчици. Най-добре дай малко
по-подробно описание на ситуацията.

--
Regards,
Stoimen Gerenski