lug-bg: update-menus

  • Subject: lug-bg: update-menus
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Apr 2004 22:12:27 +0300 (EEST)

Здравейте. Обръщам се към Вас , тъй като сам и с помощата на Google неможах да намеря решение на проблема си , което е учудващо , тъй като би трябвало да го има при почти всеки ползващ кде3.2.1 ;)

Става въпрос за този бъг .:

http://lists.debian.org/debian-qt-kde/2004/debian-qt-kde-200403/msg00346.html

Бях намерил и още едно място , където беше публикуван този проблем/бъг в някоя листа пак за кде , но немога да се сетя коя беше - всмисъл да намеря линк-а .! Там се споменаваше нещо за теглене на по-новата версия от CVS , но след като видите линк-а ще разберете , че става въпрос за update-menus -> това е част от пакета kdelibs мисля , че беше , то там си пише ;) И идеята ми е от къде точно да изтегля този сорс код и , ако го компилирам , това няма ли да омаже останалото кде , защото там нещата ще са по-нови , всмисъл от CVS нали са последните версии (така да го кажем ) - последните промени и да има несъвместимост все пак и да ми се наложи да тегля целия последен сорс на кде . - поне някак си така го виждам аз ?!.

Или да си задам въпроса правилно ( , май :) ).:

Как се оправя този бъг ?

Благодаря предварително .

Забележка .: не съм запознат с CVS ! - мога да кажа почти никак .
Система:
Debian GNU/Linux
Всички пакети са последни версии от unstable.
KDE 3.2.1-1
Free 4.3.0 - всичко свързано с Х системата е тази версия ;) .