Re: lug-bg: update-menus

  • Subject: Re: lug-bg: update-menus
  • From: Ясен Праматаров <turin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Apr 2004 23:54:51 +0300

On Thu, 8 Apr 2004 22:12:27 +0300 (EEST) dgt_it dgt_it wrote:

>http://lists.debian.org/debian-qt-kde/2004/debian-qt-kde-200403/msg003
>46.html

 Въпросният бъг е в КДЕ, и аз го забелязах, много досадно. Ако толкова
бързаш и не искаш да изчакаш пакета, който вярвам, ще се появи всеки
момент в Sid, изтегли си кода през CVS и опитай компилиране на цялото
КДЕ ;) Не че някои хора не са го правили, не и че е голяма философия,
просто не знам дали ще ти оправдае усилията и изчакването на пакета няма
да е по-добре ;)

>от CVS , но след като видите линк-а ще разберете , че става въпрос за
>update-menus -> това е част от пакета kdelibs мисля , че беше , то там

 update-menus е част от пакета menu, който осигурява меню-системата в
Дебиан. Въпросната система е едно малко чудо (да ме прощават
не-дебиан-феновете, но си е така, без флейм;). Бях поел ангажимент
давним давно да драсна нещо за нея в дебиан-книгата; в момента не знам
дали има нещо за menu там, но си струва да направиш справка.
 Аз ще си взема поука и ще потърся свободно време да напиша нещо...

>ми се наложи да тегля целия последен сорс на кде . - поне някак си така

 Меню-системата на Дебиан няма нищо общо с изходния код на КДЕ ;) Е,
поне не пряко ;)

--
| Iassen Pramatarov  | Free Software Asociation - Bulgaria
| aka Turin Turambar | http://fsa-bg.org
Don't vote - it only encourages them!