Re: lug-bg: RE: lug-bg: заравям томахавката за малко

  • Subject: Re: lug-bg: RE: lug-bg: заравям томахавката за малко
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Apr 2004 16:06:44 +0300

На чт, 2004-04-22 в 15:25, Mircho Mirchev записа:
> Досега само четох тази дискусия, и смятам, че писането на български с
> кирилица е полезно за четенето й, но пък ще има проблеми с търсенето в
> архивите на mailing-list-тата. Доколкото имам опит, google.com индексира
> тези архиви и понякога изилизат доста полезни неща именно от тази листа. В
> същото време ако пишем всичко (или се опитваме да превеждаме термините) на
> кирилица, google-a няма да ги показва когато търсим нещо на английски (все
> пак още не пишем в google неща от типа "Линукс ограничаване трафик" и т.н.).
> [...]

Аз от доста време, и нямам никакъв проблем да си превключвам подредбата
за някой термин като debugger например :) Просто въпрос на навик, и на
правилна настройка на клавиатурата (caps lock е например най-подходящия
клавиш за превключване :) ). Колкото до търсенето в google, то много
добре се оравя с кирилица и т.н., и с малко замисляне човек винаги може
да си намери подходящите неща, най-вече защото повечето хора като мене
пишат термините на english :)

М/у другото, за сравнение,
http://marla.ludost.net/STATS/vasil.ludost.net/, виж какви неща се
търсят и се намират при мене, хората си търсят съвсем спокойно на
кирлица, интересно ми е Спас дали пази достатъчно логове да направим
един анализ и на тях, да видим как стои въпроса с търсенията :)