Re: lug-bg: Тест на amavis, clamav и spamassassin

  • Subject: Re: lug-bg: Тест на amavis, clamav и spamassassin
  • From: Denislav Ganchev <denislav.ganchev@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Apr 2004 19:53:16 +0300

Начи аз как си обучих spamassasin-a сега ще ти пусна няколко реда са.
Иначе ще ти триябва определено и помощ от потребителите. Значи по
приницп дават, че за програмката трябва да имаш минимум 200 spam и 200
ham съобщения от които да е обучен самия assasin за да има някаква
ефективност на минимално ниво. Та значи к'во направих аз накарах Усерите
(сещам се за един постинг ама аиде да  не се отклонявам) да си слагат
спама идентифициран от тях в папка Spam, сервера е с Maildir, не знам
при тебе как е.
И правя следното нещо може и с скрипт както ти е удобно.
sa-learn --spam -C /etc/mail/spamassassin --showdots --dir
/path/to/directory/full/of/spam/msgs

sa-learn --ham -C /etc/mail/spamassassin --showdots --dir
/path/to/directory/full/of/ham/msgs

Та това нещо ти прави база, която се ползва от Евристичните алгоритми на
база на, които се разпознава спама и хама. Обаче трябва и да сложиш и
следното нещо в local.cf кадето и да си го сложил ;-)
bayes_path /etc/mail/spamassassin/bayes нали ако съответо си го спазил
това  /etc/mail/spamassassin/bayes в
/path/to/directory/full/of/ham/msgs. Общо взето доста се борих с този
spamassassin ако имам време мога да напиша това, което съм разбрал и
научил и, които има да допълва  квото съм пропуснал та да не се мъчат
хората. Офф много разпокъсано нещо пиша не мога да си събера мислите.
Успех с подкарването.