lug-bg: fdisk BUG ???

  • Subject: lug-bg: fdisk BUG ???
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Apr 2004 20:18:44 +0300 (EEST)

Здравейте! Имам подобне на следия проблем.:

http://lists.debian.org/debian-boot/2000/debian-boot-200005/msg00070.html

Засъжеление този бъг пише , че е оправен , но при мен още го има :(

Хардуер : ASUS P4P8X , Intel P4, 256MB DDR400, ATI R9100
важната част вслучея: adaptec 2940UW + 1 x WDE 4390 (4.3GB)

Работя с 2.6.5 ядро , но понеже не съм компилирал с scsi подръжка и aci7xxx мисля беше подръжка , затова си пуснах 2.4.18-bf2.4 , което ми е дефаулт още от инсталацията на Дебиана ( а да с Дебиан съм ;) ) и си има почти всички модули .

Така разпознава се - всичко точно , но като се опитам да направя партишън с
fdisk-a (cfdisk) и нестава . Точно като от линка .

Правя си един партишън - цялото хдд - 4.3ГБ , тип система , която ще бъде Линукс (номер 83 - ще е ехт3 или 2 ;) ) и давам write , той ми казва ок записано , но не е и след ребоот и преди - не и не , като настройки на контролера и хдд-то всичко си изглежда точно , ще сменя ядрото , с някое по-ново и ще му сложа логично scis support-а , който ще ми е необходим (2.4.26 мисля), но все пак 2.4.18 не би трябвало да има проблем с adaptec 2940(xx) ?!.

Идеи ? Благодаря предварително ...

Някакви идеи

ПС: хардиска бил работил до последно , на мен ми го дадоха да го съживявам , защото не са успя ли да го пуснат , но според мен си работи всичко ок , направих му low level format успешно , всичко е точно (ужким)?!.

ПС2: системата е Debian GNU/LINUX unstable - всичко last , сега ще направя apt-get update и ако има нещо ново и него ще го сложа, но се съмнявам да е от fdisk-a ?!. Май ядрото , но искам да се допитам и до Вас . ;)