Re: lug-bg: за инсталирането и рестартирането

  • Subject: Re: lug-bg: за инсталирането и рестартирането
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 May 2004 22:16:46 +0300

On Thursday 06 May 2004 00:04, Валентин Стойков wrote:
> В момента пиша скрипт, който инсталира дистрибуцията VS Live mini-CD на
> твърд диск. Стигнал съм до момента в който проектирам потребителския му
> интерфейс и пиша помощната информация.
>
> Главното меню ще бъде нещо такова:
>
> dialog --title " Инсталиране на твърд диск " \
> --menu "\n " 15 72 6 \
> "1" "Показване на помощна информация" \
> "2" "Създаване на дялове" \
> "3" "Избор на дял и форматиране" \
> "4" "Записване в избрания дял" \
> "5" "Инсталиране на LILO" \
> "6" "Изход от програмата"

> [...]

Според мен това е било стара версия на (c)fdisk ... иначе няма нужда да се
рестартира...
Всичко това което си направил е доста сполучливо според мен, но много труд ще
хвърлиш за да дублираш чужди усилия и не е ясно дали ще постигнеш същия
резултат. Доколкото виждам ти май пишеш твоя инсталационна програма, но
тогава коя дистрибуция ще бъде инсталирана на диска или просто да има нещо
там миксирано да буут-ва ;-) ? Няма ли да е по-целесъобразно да подкараш
инсталационната програма на някой стабъл слак релийз, щото гледам се
основаваш на него и тя да инсталира стандартен слак на диска... Ако вземем
кнопикс за пример, той също си има свой инсталатор, даже два (knx-hdinstall,
knoppix-installer) като втория е в два режима "кнопикс" и "дебиан" мод, но и
двата не постигат стандартна инсталация на дебиан на диска тъй както ще я
направят debootstrap и base-config, за това стандартната инсталация може да
се подкара така от буутналия вече кнопикс:
http://www.inittab.de/manuals/debootstrap.html

Та направи и ти нещо подобно с твоето LiveCD и инсталационната програма на
слак. Не, че и apt, debootstrap, base-config и техните build & depends не
могат да се билднат и рън-нат от което и да е буут-нало лайв сиди де ;-)

Честит празник на всички именници, БА... и само ВВС ;-)

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB