Re: lug-bg: постгрес миръринг или нещо подобно ...

  • Subject: Re: lug-bg: постгрес миръринг или нещо подобно ...
  • From: Yovko Yovkov <yyovkov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 May 2004 13:55:14 +0300

Извинявай, че ти отговарям на писмото, но ми стана много интересна думичката
"овиличаване". Предполагам идва от вилица. Също така предполагам, че искаш да
си направиш два postgresql сървъра, които да се репликират. Разгледай това:
http://gborg.postgresql.org/project/pgreplication/projdisplay.php. Има и по -
интересни неща на тази тема.