Re: lug-bg: Mail sigurnost

  • Subject: Re: lug-bg: Mail sigurnost
  • From: Pavel Pyuter <pavel@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 May 2004 17:02:34 +0300

On Sat, 15 May 2004 11:05:22 +0300
Vesselin Kolev wrote:

> Да ти имам акъла:) и начина на четене на листата. Освен OpenPGP се
> използва и PEM системата за защитена поща. Това го дъвкахме една седмица.
>
> Освен това приключихме обсъждането по темата:) но наистина няма проблеми
> да пратиш отговор по темата и през август, че и през ноевмри, може и
> след две години:)
>
>   Нищо лично

Весо мойте уважения ама начина на четене/писане на листата си е лично мой проблем
така че си запази коментарите за себе си. Дъвкането доколкото видях се въртеше
около идеята колко безсмислено е това , и че няма никаква сигурност в цялата история
а човека е написал:

"Проблема е по-скоро преодоляване на някаква
психологическа (параноична) бариера. Затова
идеята ми беше за някакво онлайн архивиране
или криптиране на базата на е-майл паролата
му. При заявка за POP3 онлайн разархивиране
или декриптиране. Нещо такова ми се въртеше
из главата.".....

освен това изобщо не претендирам за каквато и да е "гениалост" на предложението
просто някаква идея

Коментари от рода на "Да ти имам акъла" смърдят :) и нямат място в списъка.

Общо взето много тъп отговор
Поздрави :)
sks.keyserver.penguin.de