Re: Re: lug-bg: "Resolution" Problem X11

  • Subject: Re: Re: lug-bg: "Resolution" Problem X11
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Sat, 15 May 2004 17:51:23 +0300 (EEST)

Ами виж сега идеята е голяма :-)

CheckPoints :DDD

1.1.Уиндоус -> Линукс
1.2.Десктоп ОС ..
1.3.Игри ... (също така и на Макромедия ... програмите) ;)
и т.н ;)

И честно казано аз под Линукс съм играл само UT2004demo и frozzen_bubble и то най-вече , за да си изтествам точно OpenGL-а ;)

*** пък и аз съм още млад :P ***

=>

2.1.И това не ми се вижда нормално - този проблем.
2.2.Нали "Линукс се бори" да стане Десктоп ОС ?!.
2.3.Но явно щом неможах да си помогна много с Гоогъла , значи проблема не е честно срещан => си е от 90% частен / мой личен / случей :(

Поне и насока , защо става така щеше да е от полза ;)

ПС: все пак благодаря за откровението ...

ПС2: М/увпрочем преди frozen_bubble ми се разваше и тя, но след като добавих още режими  към Х конфига и се оправи този проблем ;) Само че с UT-то остава

ПС3: Някои opengl игрички да кажете - мънички - да тествам дане би проблема да си на UT2004demo ;)