Re: lug-bg: "Resolution" Problem X11

  • Subject: Re: lug-bg: "Resolution" Problem X11
  • From: ash@xxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 15 May 2004 18:04:24 +0300
  • Cc: dgt_it@xxxxxx

>  Здравейте отново ;) Препращам си писмото или май по-точно е "пращам го
> отново" с надеждата , че този път ще го прочете и някой , който ми миналия
> път не е и ще ми даде поне някаква насока за търсене ;)
>
> Честно казано съм учуден, че никой не се е сблъсквал с подобен проблем :(

Здравей,
Нека да ти обясня защо е малко вероятно да получиш някакъв свестен отговор.
Много лошо си си написал писмото, колегата до мен директно каза докато го
четеше: "Този е голям глупак".
Остави правописните, пунктуационните и стилистични грешки. Ама на мен ми е
страшно трудно да го разбера това твое писмо! Да не си бил превъзбуден докато
го пишеш?
Не мога да си представя проблема ти, съответно не бих могъл и да си представя
някакво решение.
Допълнително утежнение е фактът, че хабер си нямам какво има в несвободните
драйвери на АТи и още по-малко в несвободната игра UT2003demo.
Като добавиш, че нямам карта като твоята, и изрази като "незнам как да го
опиша", "Get it ?!. ;)", "последния 3.7.6 ли беше версията" ще осъзнаеш защо не
съм склонен да отделям доброволно от свободното си време да помагам.
Това писмо не е за да ти покаже, колко велик съм аз и колко нищожен си ти, а да
ти подскаже, че е трудно да се направи каквото и да е, ако първо ти не ни
помогнеш да ти помогнем.
Виж следната статия, която ще ти даде някаква насока как да питаш:
http://www.linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=article&id=advices&key=356333931

Всички сме допускали грешки като твоята. Не се шашкай.

Поздрави:
ал_шопов