Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading

  • Subject: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading
  • From: Stanislav Lechev <firedust@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 May 2004 15:44:22 +0300

On Tuesday 25 May 2004 14:18, Vesselin Kolev wrote:
> Ако визираш мен:) ще ти разваля рехавата постройка на изказа ти. От
> София съм си. В смисъл раждан съм тук. Така, че хипотезата за селото
> отпада. Ако си разочарован пий по една бира... може и на плаж да отидеш
> - олеква. Пък и се чудя защо се засягаш на "провинция". Горното беше
> написано предимно за един столичен доставчик. Просто гозен-негонен бяга,
> че не само бяга, ами и препуска.
 демек си от големите селяни така ли ?

> Хайде:) Избихме го на родова история. Някой може да имат и по-големи
> родословни дървета, но да не се държат като дървета. Разбираш ли ме?
> Засегна се безмислено (без да осмислиш написаното) и имаше 10 пъти
> по-безмислена реакция. Безмислените неща са в стила ти.

аз си мисля че безмисления беше ти щото отвири флейма !
с тъпия си БЕЗМИСЛЕН пост !!! (който и без това нищо освен флейм не направи)

> Аз лично имам много приятели от Варна. Визирам конкретно Регистъра.
> Визирам и Александър Шопов:) И както всеки що горе умен човек би се
> сетил това, че си от Варна никак не те слага в нечии приятелски кръгове,
> освен в тези на родословното ти дърво, но и не те отписва от такива. А

то всички сме се избили да сме ти приятели !
ооо велики ти мъдрецо искам да съм ти приятел !

[-cut-]

> Същите тези доставчици после предлагат услуги (включващи преди всичко
> интернет трафик получен чрез локален обмен чрез другите доставчици на
> интернет услуги). Международен канал - какво е това? QoS на услугите?

аз не разбирам само що не ги говориш тея неща на доставчика си
а си тръгнал да си лееш гнева тука ?

> [...]
> - Ами... момчето, което разбира го няма. Звъннете след час.
> Отново обаждания, докато момчето дето разбира се появи. И се почва дъжд
> от глупости:
> - Вижте, не можете да пускате тунели. Това сме го забранили. Ако си
> платите за екстра услуги ще ви дадем да пускате и тунели.
> - А с какво GRE е опасен за мрежата ви?
> - Нямам време да ви обясня, но ако искате да се абонирате за екстра
> услугата ни мога да ви насоча към търговския ни отдел.
> - Ама аз просто искам да вляза във офисната ни мрежа през VPN.
> - Не можете да правите това. Забранено е.

ами аз мога да ти кажа че тука във Варна на много места забраниха
тунелите само защото такива като тебе си правят тунели от единия край
на града до другия през 10 (псевдо) доставчика
и в крайна сметка не плащат грам леФ щото си помпи нет през тунела
дето в другия край на варна е без пари (по един или друг начин)
обаче няма кой да плати за поддръжката на тея кат.5 кабели по дърветата
а и тя не е малко... като гледам по колко хора обикалят със стълбите ...

>    Спирам до тук.
>
>        Дано родословното ти дърво продъжи да се разстаства с все така
> умни и всестранно надарени личности:)

а не такива като тебе нали ;)

а и като стана дума дайте да се оплачим и на немския трелеком
или на повечето големи доставчици в щатите ?
та нали и те като ти продават "ИНТЕРНЕТ" ти пускат само 80 и 443 порт ?
та се налага хората да търсят познати в БГ че да им пускат ssh и други услуги
на порт 80 или 443 ... да видят и те бял свят ?

сопред мене това си е политика на доставчика не твоя работа !!!