Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading

  • Subject: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading
  • From: Martin Lazarov <lazcorp@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 May 2004 15:49:22 +0300
  • Send-from: lazcorp.homelinux.com/62.176.73.227(Martin Lazarov)

На Tuesday 25 May 2004 12:28 Doncho Angelov написа:
| Весо, както винаги - (много) груб, но справедлив!
|
| Честно казано и на мен ми е писнало от такива доставчици. Рязането на
| портове в БГ стана de-facto "стандарт" за клиентски интернет. Всеки
| момент чакам да започнат да ми режат и ssh connections, и cvs, и т.н.
| Въобще - "домашният интернет" така, както го виждат и наричат т.нар.
| "Интернет Провайрърз" ще се заключи в следното:
| 1) як локален варез - и от пиле мляко - рай за пиратът;
| 2) Яко скуид копеле - нищо навън - транспарентно прокси;
| 3) Всичко портове затворени - ДМЗ!
> [...]
Е аз нямам нито ssh,ftp,telnet, нито пък ми е отворен/reject-нат идент порта(а
е ДРОПЕН - да правилно дропен!). Повечето портове към мен са отворени с
излючение на всички който са по-известни - ftp,http,telnet,ssh и тн.

Аман от такива доставчици!