Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading

  • Subject: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 May 2004 19:38:20 +0300

На вт, 2004-05-25 в 18:23, Stanislav Lechev записа:
> забелязвам че си лкомпетентен не само за софия ?
> айде да не почваме и за другите  градове
> поне в добрич може би се предполага че ние (Варненци) сме малко
> по-компетентни от Вас (Софиянци)
> да не говорим че и в добрич си имад админи на ниво
> а относно проблемите с мрежите им ... повярвай ми повече са от колкото
> във Варна поне ...

Аз не деля хората по градове/провинции/държави/планети/цвят/пол, а по
акъл, ти определено си много надолу в класацията. Едно време имах един
здравец в саксия с по-добри показатели от теб.

> ами явно ти не го осъзванаш на 1во място ...
> прочети си пак постовете назад !

Изобщо няма да откажа да ме цитираш и да ми покажеш къре не разбирам, че
нещо е точно социален проблем. Аз дадох отговор на въпрос, и сега го
правя - човека си беше питал как може да стане 'Х' :) Доколко е умно да
се прави това 'Х' е другия въпрос, който в момента обсъждаме.

> да решават какво ...
> айде сега си представи че аз си имам доставчик и не ме кефи да правиш ssh
> ... ще дойдеш да ми кажеш кво да правя и как да си продавам услугата ли ?
> НЕ !!!
> ще си намериш друг доставчик като не те кефи моя !
> както казах това си е полуитика на доставчика
> той не беси не коли... той просто ти продава интернет без 22 порт !
> останалото си е твой проблем !

Ще кажа на всички да си намерят друг доставчик, няма да си го пазя за
мен, и така ще помогна на доставчика да фалира (и по възможност хората,
които са го правили, да се самоубият по особено болезнен начин).

> а и както става ясно от постовете ти ... явно си най-вчас от всички тука
> как се прави доставчик
> ми що не направиш една мрежа като на HomeLan  или като на М-Нет (Вн.)
> за която говориш ти самия (явно без капка представа)
и като я направих съваршенна да земеш да напишеш едно ХАУ-ТУ
> "Как да направим най-добрия доставчик на интернет и услуги."
> може би тогава приказките ти ще са полезни за някой ...
> вместо да обясняваш кое как не се прави и кое било справедливо и кое не !!!

Ами аз работя по такава мрежа между другото от около 6 години:) Просто
не съм основния човек там от около 4 години, и за това не мога да събера
такова howto, да не говорим, че трябва първо да се разбера хората там.
Колкото до приказките ми, много хора ги намират за полезни, а това, че
ти само си търсиш повод да си избиеш комплекса, че като си от
'провинцията' си нещо по-лошо (и в общи линии само помагаш на хората с
такова мнение да си го затвърдят), мен изобщо не ме интересува.
Даде повод за добър flamewar, ама поне да можеше да пишеш правилно, и не
говориш само простотии....

Абе както казвахме едно време на децата в irc, иди на пясъчника да си
играеш с кофичката и лопатката, и спри да ни занимаваш.